söndag 3 februari 2013

Omtyckt

Jag är en ganska omtyckt person. av ganska många skulle jag våga påstå. Mamma, pappa, skånot, brorsan.. eeh ja. Och säkert nån fler. Men idag har jag varit fasligt illa omtyckt av ganska måga. Oh well. jag bjuder på det och njuter nästan lite av det. ja jag vet, man ska inte njuta av att vara illa omtyckt. men jag är alldeles för mycket "snälla flickan" annars. Jag gillar ju att vara omtyckt. Egentligen. men omväxling förnöjer väl :D

Men hur som haver. jag insåg ganska snart att jag är inte bra på det här med att vara illa omtyckt. jag asgarvar för mycket och blir bara spydigare för varje mening som utbyts. jag får jobba på det här med att vara elak tror jag. Ett steg i taget. Man ska dessutom sluta vara elak när man vunnit. Har jag hört. Det ska jag också träna på.

Idag försökte jag vara elak mot skånot bara för att testa. det gick.. sådär. Han kastade en snöboll på mig så han vann. Hata. Snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar