lördag 2 februari 2013

Taaadaaa!

Det trodde vi väl aldrig, att jag skulle börja blogga igen. 
Men här är jag. Mest uttråkad i typ helaste världen. Skånot är på jobb för ovanlighetens skull. Oh well. Någon ska ju försörja mig och katterna också. 

Jag tänker ha den här bloggen för att ventilera mina tankar kring det jag brukar gnälla om. politik, genus, mat,  kropp, hälsa, katter, skor, hemlängtan, kläder, bröllop och kanske en vacker dag till och med barn. Min stavning kommer vara dålig. jag särskriver massor och stavar fel oftare än så. Gillar du det inte är det inte mitt bekymmer. 

Uppdateringen kommer ske sporadiskt. när jag känner för det helt enkelt. Biler kommer säkert postas ibland också. Mobilblogga borde man kunna göra också va? hejja mig. jag ska minsann lära mig det här också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar